Winterseizoen weer begonnen - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu Winterseizoen weer begonnen - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

Winterseizoen weer begonnen

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

08 December 2011 | Duitsland, Braunlage

Nadat we een maand vakantie hebben gehad waren we afgelopen maandag weer thuis.
Gelijk maar begonnen met de Kerstversieringen van zolder te halen en aan te brengen, want in de straat was iedereen al klaar en wij liepen dus een beetje achter. Maar nu zijn wij dan ook al helemaal in Kerstsfeer, zelfs buiten ook.
Velen hebben in de tuin ook verlichting, al is dat wel op bescheiden schaal, dus hebben wij dit jaar ook verlichting in de tuin. Vorig jaar hadden we toen door de drukte daar nog geen tijd voor gehad maar dit jaar is het helemaal af.
Ik zelf vind het 's avonds een prachtig gezicht al die lichtjes en dan de sneeuw erbij. En inderdaad de eerste sneeuw is deze week gevallen. Dus elke morgen weer sneeuwruimen.
Maar dat is wel gezonde arbeid hoor. Een uurtje in de buitenlucht werken, en dan natuurlijk met menigeen een praatje maken.
Deze week ook weer de eerste gasten voor het winterseizoen ontvangen. Het gaat weer echt beginnen en om eerlijk te zijn kriebelde het bij ons ook wel weer om weer te starten met het Gästehaus. Een goed teken natuurlijk!!!

Een hartelijke groet vanuit een wit besneeuwd Braunlage!!!!

Bart en Ineke

• 10 December 2011 - 09:25

Trudy:

Wat een mooi gezicht die sneeuw , het lijkt wel een hele andere wereld.
    Hier is het nog helemaal geen winter wel herfst weer met regen en storm.
    groetjes Trudy

• 10 December 2011 - 15:25

Marijke:

Het ziet er bij jullie al echt "kerstachtig" uit ..! gezellig hoor! Hier is het nog steeds herfst :-((
    Om toch een beetje in de stemming te komen gaan we morgen de kerstboom maar neerzetten... :)

Groetjes, Marijke