1 Jaar Braunlage - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu 1 Jaar Braunlage - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

1 Jaar Braunlage

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

31 Oktober 2011 | Duitsland, Braunlage

Precies een jaar geleden verlieten we Nederland om een Gästehaus te beginnen in het toeristische plaatsje Braunlage.
En we hebben er nog geen moment spijt van gehad. We hebben het nog steeds prima naar ons zin. Ook al is ons leven totaal anders dan in Nederland. Zo hebben we bijvoorbeeld totaal geen weekend gevoel meer. Want als we gasten hebben met ontbijt dan gaat dat ook zaterdag en zondag door.
En dat is toch wel even anders dan we gewend waren in Nederland met een baan van maandag tm vrijdag van 8 tot 5 uur.
En hier komen de gasten ook nog weleens 's avonds aan.
Ook de verhuur van de appartementen gaat prima, zeker gezien het eerste jaar. Het winterseizoen zien we ook met vertrouwen tegemoet, aangezien we in juli voor Kerst en Oud & NIeuw al helemaal vol zaten.
Maar nu eerst een aantal weekjes vakantie. In november is er veel dicht in Braunlage. De horeca gaat dan zelf even met vakantie. Ook de gondelbaan van de Wurmberg is dan dicht voor onderhoud net als het zwembad.
Dus even naar Nederland om de kinderen en familie te bezoeken.

Een hartelijke groet vanuit Braunlage!!

Ineke & Bart

• 31 Oktober 2011 - 21:12

Marjon:

Wat gaat de tijd snel zeg, jullie zitten er alweer een jaar. Het is voorbij gevlogen. Gelukkig hebben jullie het onwijs naar je zin.

Ik vind het zo fijn dat het pension zo goed loopt en dat jullie droom helemaal uitkomt!

En straks zijn jullie een maandje in Nederland, heel gezellig. Zie ik Kelly ook eindelijk weer eens ;)

Tot vrijdag!!!

Liefs

• 10 November 2011 - 16:39

Piet Els V Klaveren:

Lekker hoor! effe lekker rust!!
    geniet ervan,eind dit jr zijn wij weer van de partij,kijken er naar uit.
    gr Piet Els