Schitterend weer!!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu Schitterend weer!!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

Schitterend weer!!!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

30 Januari 2011 | Duitsland, Braunlage

De afgelopen dagen is het heerlijk weer. 's Morgens om 9 uur geeft de thermometer wel -8 graden aan maar de zon schijnt al heerlijk en voelt het zeker niet als -8 graden. Het is dan ook een prachtig gezicht om de zon op de sneeuw te zien schitteren met een strak blauwe lucht.
Dat is ook het mooie van ons bestaan nu dat met het prachtige weer we elke middag daar dan ook heerlijk van genieten en heerlijk gaan wandelen in de bossen die op 5 minuten lopen aan het eind van onze straat beginnen. Eindeloos kan je er wandelen. Vanmiddag zijn we een tochtje naar de Hahnenkleeklippen wezen wandelen met als eind resultaat een prachtig uitzicht. (zie ook de foto).
Voor de komende dagen blijft het weer nog zo dus jullie begrijpen zeker wel dat het klussen nu even op een laag pitje staat. Maar ja, als het zonnetje zo heerlijk schijnt......
Een zonnige groet van Ineke en Bart

• 30 Januari 2011 - 20:41

Marjon:

Jaloers!!! Geniet er maar lekker van, dat hebben jullie zeker weten verdiend!

Tot dinsdag,
    X

• 31 Januari 2011 - 07:06

Bianc:

Hey, ziet er gaaf uit zeg!
    Geniet ervan!

Liefs Bianc

• 31 Januari 2011 - 09:05

• 31 Januari 2011 - 09:06

• 31 Januari 2011 - 09:06

• 06 Februari 2011 - 11:58

Trudy:

zo wat een mooie omgeving lijkt me heerlijk om daar te wandelen groot gelijk dat jullie dat doen dat klussen kan wel weer als het slecht weer is

groetjes Trudy