Een voorspoedig en gezond 2012!!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu Een voorspoedig en gezond 2012!!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

Een voorspoedig en gezond 2012!!!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

08 Januari 2012 | Duitsland, Braunlage

Eerst wensen we iedereen een heel voorspoedig, liefdevol en gezond 2012!!!
Vanaf de Kerst tot nu toe zijn we al die tijd volledig vol geboekt. Vandaag hebben we voor het eerst weer een rustig dagje. Nu hebben we nog enkele gasten.
Ondanks dat het een drukke tijd was, was het wel een gezellige tijd met de gasten.
Ook familie's met kinderen hebben zich best vermaakt bij ons. En wat vooral prachtig is om te zien is als de kinderen het naar hun zin hebben. Zeker al ze aan het Kerstontbijt verschijnen als engeltje. Prachtig om te zien!!!!
Ondanks dat er wel sneeuw lag, lag er
sommige dagen niet genoeg sneeuw om te skieen, maar de gasten vermaakten zich door de omgeving te gaan verkennen. En gelukkig is er in de omgeving genoeg te zien en te beleven.
Met Oudejaar natuurlijk weer te bekende oliebollen gebakken. 200 stuks totaal. De gasten vinden dat altijd een leuke verrassing. De Duitse gasten kennen oliebollen niet maar vinden ze altijd wel lekker smaken. De oude gasten van vorig jaar vroegen al of er dit jaar ook weer oliebollen waren. En dat is natuurlijk leuk om te horen.
En nu al weer 2012!!! De tijd gaat snel hoor.
Zaterdag 18 februari staat natuurlijk het "Naaktrodelen"weer op het programma. Maar helaas voor degene die dat willen meemaken, we zijn dan al helemaal volgeboekt!!!!
Misschien volgend jaar???

Hartelijke groeten vanuit Braunlage!!

Ineke & Bart

• 08 Januari 2012 - 17:58

Marijke:

Allereerst de beste wensen voor 2012 en dat jullie ook dit jaar maar weer veel gasten mogen ontvangen..!!
    Het is goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben in Braunlage. Ik hoop dat het lukt om jullie ook dit jaar een bezoekje te brengen. De groetjes uit Voorhout....