De dooi zet in - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu De dooi zet in - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

De dooi zet in

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

09 Januari 2011 | Duitsland, Braunlage

Inmiddels hebben we oudejaarsavond gehad, met de oliebollen, en is het nieuwe jaar begonnen. We wensen iedereen een heel goed en gezond 2011 toe!
Het nieuwe jaar begon voor ons nogal droevig. Want vorige week kregen we het bericht dat het niet goed ging met Bart zijn vader en afgelopen maandag is hij helaas overleden.Dus hebben we afgelopen week in Nederland doorgebracht.
Gisteren zijn we weer naar huis gegaan, want vandaag kwamen er weer nieuwe gasten aan.
Het was wel even wennen toen we hier aankwamen want er was heel wat sneeuw verdwenen.
Ook in Duitsland heeft het, net als in Nederland, veel geregend en vanwege de hogere temperaturen leidde dat tot het smelten van de sneeuw. Gelukkig ligt er nog genoeg sneeuw op de skiwiese en deze wordt dan ook nog volop gebruikt.
Wat de boekingen betreft hebben we nog steeds niks te klagen. Voor pasen loopt het al aardig goed en ook voor de komende maanden komen de boekingen inmiddels binnen. Zelfs voor kerst 2011 is de eerste boeking binnen!
Wij gaan komende week weer verder met kleine klusjes in het huis. Er moet nog wat geschilderd en behangen worden, dus we zullen ons nog niet gaan vervelen.

Groetjes Bart en Ineke

• 09 Januari 2011 - 19:02

Tina:

Woehoe! Als eerste een reactie. Beetje jammer Rudi, op de piste ben je langzamer en nu ook al op deze site ;)...
    Maar mis je wel met roken hoor. T is best EENZAAM zo zonder jou!

• 19 Januari 2011 - 22:28

Marjon:

Hallo fatti und mutti,

Hopelijk ligt er begin februari toch wel weer sneeuw. Fijn dat de boekingen zo goed gaan.

Liefs Marjon