Niet vrijdag de 13e maar dinsdag de 13e!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu Niet vrijdag de 13e maar dinsdag de 13e!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

Niet vrijdag de 13e maar dinsdag de 13e!!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

15 Januari 2012 | Duitsland, Braunlage

Dinsdag 10 januari leek voor ons wel vrijdag de 13e kwa ongeluksdag.
Het is maar goed dat men van tevoren niet welke ongelukken je die dag gaat beleven want dan zou je het liefst in bed blijven.
Dinsdagochtend moest ik naar het ziekenhuis in Goslar en we moesten er om half 10 zijn. Maar toch ruim de tijd genomen en rond kwart voor 8 zou Bart nog even de hond uitlaten.
Dus schoenen aangedaan en liep naar de hal om zijn jas te pakken, toen hij daar met een smak onderuit ging en ik gelijk al hoorde dat het foute boel was. Wat bleek zijn pols was gebroken!!! Dus i.p.v. de hond uitlaten nu snel met Bart naar de huisarts. Bart daar afgezet en ik weer snel terug naar huis om de hond uit te laten. Toen weer snel terug naar Bart die inmiddels een verwijskaart voor het ziekenhuis had.
Zo konden we dus samen naar het ziekenhuis in Goslar.Wel héél gezellig hoor!!!! Ik naar mijn afdeling en Bart naar de Eerste Hulp post. Bij mij duurde het langer dan ik gedacht had, voor een gesprek moest ik, en ik dacht dat duurt hooguit een halfuur. Maar ja, als ze je naam met je meisjesnaam door elkaar gaan halen, wordt het ineens moeilijk en kunnen ze dus het dossier en foto's niet meer vinden. Dus anderhalf uur gewacht eer dat ik eindelijk geholpen werd. Echt ongelofelijk!!! Maar goed toen ik klaar was, het was inmiddels kwart over 11 dacht ik nu snel naar Bart want die zal wel staan te wachten. Maar gelukkig Bart kwam net aangelopen toen ik bij de Eerste Hulp post aan kwam en wat bleek het was een bijzondere breuk en moest worden geopereerd en gelijk naar een paar afdelingen om bloed te laten afnemen en nog meer van die bijzondere dingen. Dus nu zit hij met tijdelijk gips en maandag wordt hij geopereerd en moet ook nog een aantal dagen blijven. Dus toen wij eindelijk rond half 2 weer thuis kwamen waren we behoorlijk uitgeteld.
Maar ja, wat nu met komende weekenden helemaal volgeboekt en ontbijters en Bart uit de running???
Dus gevraagd om hulpdienst bij familie!!!
En binnen een half uur melden de eerste hulpdiensten zich al en is de eerste hulpdienst inmiddels al gearriveerd. Nicolet helpt ons de komende week en eind januari komt een neef ons helpen tot half februari.
En dan hopen we dat Bart dan weer aardig hersteld is!
Het was me ons weekje wel hoor!!!!!

Een hartelijke groet (met gips) vanuit Braunlage

Ineke en Bart!

  • 25 Januari 2012 - 13:08

    Rob Loenen:

    Als ik dit lees denk ik wat een pech.
    Dat is zes weken gips zeker?
    Een geluk dat jullie hulp kunnen krijgen want Ineke kan niet alles alleen.
    Wij willen dit jaar waarschijnlijk naar
    'Meavote' komen. Wij weten nog niet precies wanneer. We nemen als we wat meer meten wel kontcact op.
    Groeten van Marijke en Rob.

  • 02 Juni 2012 - 16:22

    Dietmut:

    Ik hoop voor jullie dat met de pols weer alles goed is gekomen. Groetjes Dietmut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Braunlage

De bouma's in Braunlage

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2012

Nog steeds prachtig mooi zomerweer!!!

16 Mei 2012

Klustijd

09 April 2012

Witte Pasen

27 Februari 2012

Drukte voorbij

12 Februari 2012

Nog steeds goede ski omstandigheden
Bart en Ineke

Actief sinds 30 Dec. 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 43734

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De bouma's in Braunlage

Landen bezocht: