Veel mountainbike gasten!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu Veel mountainbike gasten!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

Veel mountainbike gasten!!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

14 Juli 2011 | Duitsland, Braunlage

Was de maand Juni een topmaand over de maand Juli zijn we op dit moment ook al heel tevreden. Het loopt lekker door met de gasten.
Op dit moment komen er veel gasten om hier te mountainbiken. Volgens de echte kenners is het hier niet alleen het paradijs voor wandelaars maar ook voor de mountainbikers.
Afgelopen dagen hadden we zelfs een groep studenten die hier kwamen mountainbiken, dus zowel oud als jong weten ons te vinden, wat natuurlijk erg leuk is.
Maar ook krijgen we veel mountainbikers uit Denemarken.
En we hebben al gemerkt dat de mond op mondreclame begint te lopen.
Zelfs in Denemarken!!!
Bart is nu ook druk bezig met het terras in de achtertuin.
Want daar wordt nu met het mooie weer toch wel druk gebruik van gemaakt.
En het is een gezellig gezicht en vooral als je merkt dat zowel de Nederlanders als Duitsers en Denen dan met elkaar in contact zijn en elkaar hun belevenissen uitwisselen.
We hoorden dat het weer op dit moment in Nederland slecht is met veel regen en wind. Hier is het nog altijd prima weer. Niet al te warm ongeveer 21 graden met een lekker zonnetje.
Als het regent is het af en toe een bui alleen afgelopen nacht heeft het flink geregend. Maar ja, dat is s nachts.
Voor te fietsen of wandelen is het prima weer!!!
Zelf hebben we zondag ook een mooie wandeling gemaakt naar de Forellenteich.
En op het programma staat nog een wandeling naar de Brocken en naar St. Andreasberg en Hohegeiss.
Maar dit zijn wel flinke tochten.
En met de auto willen we ook nog Erfurt een keer gaan bekijken. Dit is ongeveer 2 uurtjes rijden bij ons vandaan.
Zaterdag en zondag (16 en 17 juli) zijn er Ridderspelen in Blankenburg.
Dus er is in de Harz genoeg te doen.
Hartelijke groeten
Ineke & Bart