Topdrukte in Mea Vota!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu Topdrukte in Mea Vota!! - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

Topdrukte in Mea Vota!!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

06 Juni 2011 | Duitsland, Braunlage

Vorig weekend geen stukje geschreven want toen was ik voor een paar dagen naar Nederland naar onze kinderen. En dat is ook wel weer even fijn hoor om die weer even te zien en bij te kletsen. Bart was thuis gebleven want er waren 2 kamers verhuurd. Maar goed ook dat hij thuis was gebleven want we kregen nog meer gasten die aanbellen of er nog wat vrij was.
Maar afgelopen woensdag weer vroeg gaan rijden (4.00 s morgens) en om half 11 was ik weer thuis en gelijk aan de slag want s middags kwam er een groep van 10 man uit Denemarken die 4 appartementen hadden gehuurd.
Maar i.p.v. s middags kwamen de eersten om half 11 s avonds en de laatste van de groep om half 12.
(ze stonden in de file)
Nadat we de ontbijttafels hadden klaargemaakt voor de volgende morgen was onze dag om half 1 s nachts ook teneinde. Het was me het dagje toen wel!!!
Maar geen klagen want het Hemelvaartsweekend zaten we helemaal vol en ook familie was nog naar ons toegekomen.
En veel gasten met ontbijt dus op een gegeven moment hadden we 17 man voor ontbijt. Maar daar draaien we ons hand nu niet meer voor om.
Het liep allemaal gesmeerd.
Ook nog een ex-collega van Bart was op de motor naar ons toegekomen.
Ze kwam meer uit belangstelling hoe wij het hier maakten, maar het was haar en haar man hier prima bevallen. Zeker omdat ze hier goed konden wandelen en natuurlijk konden motorrijden. En volgens hen kan je dat hier prima!!(zijn ervaren motorrijders die ook vaak naar de Eiffel en Sauerland gaan)
En Bart is nu gelijk ook weer even op de hoogte hoe het allemaal op zijn oude afdeling en met collega's gaat.
Ondanks dat het een topweekend was, was het niet extreem druk op de wegen en ook niet in de bossen.
Dus ook al is het een topweekend dan nog kan je hier onthaasten!!!
De groep uit Denemarken waren mountainbikers.
s Ochtends vroeg vertrokken ze op de fiets en rond 4 uur s middags arriveerden ze weer en gingen daarna heerlijk in onze achtertuin op het terras zitten tot s avonds laat dus ook natuurlijk s avonds de sfeerlichten aangedaan.
Nu was het afgelopen weekend ook prachtig zomerweer en rond de 28 graden. Nu is het bij ons nog steeds aangenaam weer. Ongeveer rond de 23 graden en lekker zonnig.
Komend weekend (Pinksterweekend) wordt voor ons weer een topweekend.
We zitten bijna al weer helemaal vol op 2 appartement na. Dus wilt u nog met pinksteren een weekendje weg naar Braunlage dan moet u snel zijn!!!
Hartelijke groetjes,

Ineke & Bart

• 08 Juni 2011 - 18:59

Jessica:

Hoi,
    Ik vind het erg knap van jullie dat jullie 17 man met ontbijt aankunnen! Je moet alle mensen kwijt kunnen en goed plannen en dat kunnen jullie! Door het mooie weer hebben we gelukkig ook nog kunnen barbecueën. Het nieuwe tuinmeubilair zien er erg mooi uit en zitten ook lekker. De rhododendron struiken zien er ook mooi uit, vooral als je aan komt rijden vallen ze gelijk op!

Liefs Jessica

• 11 Juni 2011 - 09:09

Trudy:

Hoi

Nu met eigen ogen kunnen zien hoe goed jullie het voor elkaar hebben.
    Hoe soepel alles verloopt en hoe gezellig het was.
    Een aanrader voor iedereen !!!!!
    En dan ook nog een prachtige omgeving

groetjes Trudy en succes ook dit weeken met weer een vol huis