Welkom op onze blog - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu Welkom op onze blog - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

Welkom op onze blog

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

30 December 2010 | Duitsland, Braunlage

We willen het nieuwe jaar beginnen met een wekelijkse blog over onze belevenissen in Braunlage. Zo kan iedereen onze avonturen en belevenissen in en rondom ons Gästehaus makkelijk volgen.
Inmiddels zitten we alweer bijna 2 maanden in Braunlage en hebben we ook de eerste gasten verwelkomd en alweer uitgezwaaid. Het is best wel even wennen nu het allemaal 'echt' gaat beginnen, maar al doende leert men! Zeker het ontbijt draaien is even handigheid erin krijgen om alles op tijd in de eetzaal te krijgen.
De boekingen lopen goed en met kerst en oud&nieuw zaten we al helemaal volgeboekt. Ook in Braunlage zelf is het gezellig druk en kun je merken dat het seizoen op gang komt. Daarnaast is het op de pistes één en al bedrijvigheid van skieërs en snowboarders.
Oudejaarsavond in Braunlage zal wel iets anders zijn dan in Nederland, maar de pakken oliebollenmix staan al klaar! Iedereen een heel gezond en gelukkig 2011 gewenst en we hopen jullie komend jaar een keertje bij ons in Braunlage te verwelkomen.

We zouden het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten (ja ook jij Gert Bouma :) ...

Groetjes uit het winterse Braunlage

Bart en Ineke

• 30 December 2010 - 16:41

Rudi:

Nou nou, een beetje jammer deze toon in dit bericht zo tegen mij gericht. Ik bedoel maar ik reageer altijd (en dan ook altijd) gelijk. Rustig blijven tegen Gertje! Mijn emails worden altijd razendsnel beantwoord en die controleer ik dan ook regelmatig!
    Maar goed Gertje heeft nu maar mooi even als EERSTE gereageerd.
    Hoogachtend,
    Gerrit Bouma