Klustijd - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu Klustijd - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

Klustijd

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

16 Mei 2012 | Duitsland, Braunlage

Het heksenfeest is inmiddels alweer voorbij en de heksen zijn weer netjes opgeborgen voor volgend jaar. We zaten het weekend van 30 april helemaal vol dus voor ons was het een goed weekend. Ook het weer was prachtig. Lekker zonnig met een heerlijke temperatuur. Daarna viel het wat de gasten betreft een beetje stil, dus geen gasten dan nog maar weer was klussen in ons Gästehaus.
Nog een appartement behangen en Bart wat kleine meubeltjes geverfd. En zo is er altijd wel wat te doen.
Zijn we niet aan het klussen dan is er nog genoeg te doen in de tuin of al vast plantjes zaaien voor de tuin.
Want van de zomer moet de tuin er weer mooi bijstaan met prachtige bloeiende planten en bloemen zodat de gasten, als ze op het terras zitten, heerlijk er van kunnen genieten.
Het Hemelvaartsweekend zitten we weer helemaal vol dus dan is er even geen tijd voor klussen. Dan is het weer volop s ochtends ontbijtjes klaarmaken.
Wij vermaken ons wel we vervelen ons nog niet!!!
Hartelijke groeten,
Ineke & Bart

• 18 Mei 2012 - 15:29

Marjon:

Leuke foto's! Jullie blijven wel flink bezig met klussen hoor.
    Jullie plantjes zien er goed uit, ze zijn al groter dan die van mij. Ik denk dat we ze volgend weekend eindelijk buiten kunnen zetten. Fijn dat jullie dit weekend helemaal volgeboekt zitten. Succes met ontbijtjes maken!!

Liefs Marjon

• 25 Mei 2012 - 09:38

Jessica:

De kamers zagen er heel mooi uit! En ook de tafeltjes zijn veel mooier en passen ook goed in de nieuwe kamers! Ja Marjon, hun plantjes zijn ook groter dan de mijne. De tuin zag er nu al mooi uit, vooral die struik met die mooie rode bloemen. Hebben jullie de grasmaaier al?

Liefs Jessica

• 02 Juni 2012 - 17:36

Dietmut:

Ineke en Bart, ik heb even de tijd genomen en al jullie berichten gelezen.
    Heel leuk, nu ben ik op de hoogte hoe het jullie tot nu toe is vergaan. Heel triest dat jij Ineke je moeder en jij Bart je vader zo kort op elkaar moesten verliezen. Lieve groeten Dietmut