Drukte voorbij - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu Drukte voorbij - Reisverslag uit Braunlage, Duitsland van Bart en Ineke Bouma - WaarBenJij.nu

Drukte voorbij

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Ineke

27 Februari 2012 | Duitsland, Braunlage

De maand Februari is bijna voorbij en dat merken we hier ook. Het wordt nu rustiger in Braunlage en je ziet dat het winterseizoen op zijn einde loopt. Wat de bezetting van ons Gästehaus betreft hebben we niet te klagen gehad. Het is voor ons een uitstekend winterseizoen geweest met als topper de maand Februari.
Toen we 1 januari 2011 begonnen was de vraag of we 150 bedden per maand konden verhuren. Al gauw bleek dat we gemiddeld op een bezetting kwamen van 200 bedden per maand, dus waren we al zeer tevreden. Maar onze verbazing was dan ook zeer groot toen we deze maand het record bereikten van 400 bedden in één maand.
Dus u begrijpt, de champagne lieten we knallen en hebben we met met familie en vrienden getoost op het ongelofelijke record!!!!
En nu maar hopen dat het zomerseizoen ook zo goed gaat worden!!!
Maar na al deze drukte gaan we in maart zelf even op vakantie. We gaan onze kinderen en familie in Nederland bezoeken wat toch altijd weer gezellig is en komen we even tot rust zodat we 2 april weer fris aan het zomerseizoen gaan beginnen met gelijk het paasweekend.

Een hartelijke groet uit een rustig Braunlage

Ineke en Bart

• 27 Februari 2012 - 21:17

Geertjan:

hoi ineke en bart,

ik ben een vaste volger van jullie omdat mijn broer en schoonzus ook een hotel runnen in duitsland, in het zwarte woud in de buurt van todtnau
    en zodoende jullie verhalen volg ik wens jullie een fijne tijd in braunlage en een fijne vakantie in nederland.

gr geertjan

• 05 Maart 2012 - 17:53

Jessica:

Hoi mam en pap,

Jullie hebben het echt zo druk de afgelopen maand erg druk gehad! Dat merkte ik wel toen ik bij jullie was: Elke dag appartementen en kamers schoonmaken en dan nog de hele afwas van het ontbijt doen. Maar zo goed, die 400 bedden! Daar moest inderdaad gewoon champagne op gedronken worden.
    Nu een paar weken naar Nederland en lekker uitslapen en rustig aan doen. Dat hebben jullie verdiend!! En daarna er weer had tegenaan en hopelijk wordt het weer zo’n topseizoen. Heb weer zin om jullie te zien! Tot snel!

Liefs, Jessica